poniedziałek, 26 czerwca 2017

Ranking najlepszych blenderów w TYM ROKU!

Teraz pokażę Ci 3 najlepsze blendery moim zdaniem. Taki mój prywatny ranking ALE... na końcu powiem Ci jak sprawdzić najpopularniejsze blendery na rynku według użytkowników!

Do rzeczy:

Dobry blender  to podstawa  wyposażenia każdej kuchni. Zapoznajmy się więc z krótką charakterystyką 3 blenderów, które zdobyły uznanie konsumentów wg rankingów w tym roku r.

 1. Vitamix 5200  to aktualny lider wśród blenderów. Łączy w sobie  umiejętności i konsekwentną doskonałość, co potwierdza jego marka ciesząca się wieloletnim zaufaniem konsumentów. Dzięki 6 stalowym ostrzom  bez najmniejszego problemu rozdrabnia twarde, zimne potrawy jak i miękkie owoce   jest niezrównane szybki i perfekcyjny, Jest to w znacznym stopniu zasługa silnika 2-KM , który ma dobrą wydajność  pracy. Ponad to ten sprzęt ma aż 5 letnią gwarancję na części - niekiedy nawet 10 letnią na silnik  i jest praktycznie bezawaryjny, co stanowi jego dodatkowy atut.

2. Blendtec Projektant 725  jest blenderem mającym przeznaczenie domowe. Jego szczególna cecha to  czytelne i proste menu. Dzięki niemu łatwo rozdrobnisz produkty twarde i miękknie takie jak czekolada, orzechy czy owoce. Posiada 4 stalowe ostza. Ma zapewnioną 7 letnią gwarancję.

3. Optimum 9200 - II GENERACJI jego główna zaletą jest atrakcyjna cena.  Mimo to jego wydajność wcale nie odbiega od czołowych marek. W wyposażeniu posiada również woreczek, w którym w łatwy sposób przygotujemy przetwory mleczne z twardych produktów np. orzechów, czy migdałów

Mój ranking mamy za sobą... tak jak obiecałam teraz powiem Ci co zrobić aby sprawdzić ogólny ranking popularności blenderów kuchenny.

Wystarczy, że klikniesz w baner... i już. Przejdziesz do rankingu popularności blenderów:


Ranking najpopularniejszych blenderów kuchennych!

6 komentarzy:

  1. Ja mam blender firmy Sencor i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam tych produktów ;) Ja mam Zelmera, chyba z 3 lata już ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam blender firmy Rusell Hoobbs i jestem z niego zadowolona :)
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie brak mi blendera! Przydatny post! Zapraszam do mnie! brzeskafoto.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. W mojej kuchni zastosowanie znalazł nowoczesny blender ręczny, który kupiłam nie dawno na https://duka.com/pl/agd/blendery. Dzięki różnym akcesoriom urządzenie ułatwia mi przygotowywanie wielu potraw oraz napojów. Przeważnie służy mi ono do przyrządzania zdrowych koktajli owocowych, które stanowią ważny element mojej codziennej diety.

    OdpowiedzUsuń