piątek, 7 lipca 2017

Na co zwrócić należy zwrócić uwagę wybierając nowy ekspres ciśnieniowy?

Pewnie wielu z Was  nie przepada za czyszczeniem filtru od ekspresu do kawy, ja również.. Na szczęście jest na to rada ! Dobór odpowiedniego rodzaju ekspresu bądź filtru.. i oczywiście zakupy z głową 

Na co zwrócić należy zwrócić uwagę wybierając nowy ekspres ciśnieniowy?

  1. grubość mielenia ziaren- najlepiej , kiedy możemy ją regulować
  2. naczynie do spieniania- najbardziej popularne są karawki- zapytajmy, czy mają one tzw. funkcję samoczyszczenia. Ułatwi nam ona mycie urządzenia 
  3. dostęp do bloku zaparzającego
  4. certyfikaty- najlepiej włoskich testerów, są one gwarancją dobrej jakości zarówno ekspresu jak i kawy, która zostanie z niego przyrządzona


2 komentarze:

  1. Marzy mi się taki expres ciśnieniowy, posiadam inny i jestem z niego zadowolona ale jednak ciśnieniowy to ciśnieniowy :)
    przydatny post :)
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nawet zwykłego ekspresu nie mam.
    Teraz ograniczam kawę z tego względu że mam problemy z ciśnieniem.

    OdpowiedzUsuń