poniedziałek, 17 lipca 2017

Odkurzacz bazprzewodowy

Cenisz sobie czystość i porządek wokół siebie lub musisz go przestrzegać np. ze względu na alergię?, a nie chcesz bądź nie masz czasu na długotrwałe i żmudne sprzątanie? Pomyśl nad zakupem odkurzacza bezprzewodowego...

Jest bardzo funkcjonalny w użyciu, nie męczysz się z kablami, morkami, czy dźwiganiem/ demontażem  samego odkurzacza. Szybko odkurzysz podłogi, tapicerki, dywany a nawet meble.  Niektóre modele są wyposażone w filtry oczyszczające powietrze i nie posiadają worków co jest bardzo uciążliwe szczególnie dla osób uczulonych na kurz. 

Produkcją tego typu odkurzaczy zajmują się marki takie jak Philips, MPM, Zelmer, Bosh, czy Gallet, czy Electrolux. Warto podkreślić że oferta tego typu odkurzaczy jest naprawdę bogata i atrakcyjna cenowo, co jest ich dodatkowym atutem. I w konsekwencji powoli stają się one niezbędnikami sprzątania w naszych domach.






5 komentarzy:

  1. Kiedyś zastanawiałam się nad takim odkurzaczem ale w końcu kupiliśmy z kabelkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny, a na razie mam zwykły ale bezworkowy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam najzwyklejszy w świecie odkurzacz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest fajna opcja do samochodów ;) w domu preferuję zwykły odkurzacz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio rozmyślam pomysł żeby kupić bezprzewodowy odkurzacz i założyć firmę ze sprzątaniem samochodów, ludziom się nie chce nie mają czasu a jednak czysto chcą mieć jaki konkretnie polecacie odkurzacz bezprzewodowy cena nie gra roli jestem w stanie wziąć kredyt na dobry sprzęt żeby była wysoka jakość usług.

    OdpowiedzUsuń